تندر اتومات و 206 ایرانی در راهند
 

 

آن طور که خبر می‌رسد، ایران خودرو قصد دارد ابتدا تندر-90 اتومات و سپس پژو 206 ایرانی را وارد خطوط تولید خود کند.
پژو 206 هم اکنون دو ماهی می‌شود که از خط تولید ایران خودرو موقتا حذف شده است، زیرا پژوی فرانسه به دلایل سیاسی و مالی قطعات لازم را در اختیار این شرکت قرار نداد. حالا ایران خودرو در طرحی مشترک با قطعه‌سازان تصمیم گرفته آن بخش از قطعات پژو 206 را که از خارج تامین می‌شوند، به تولید داخل برساند. گفته می‌شود قرار است چینی‌ها در این پروژه به ایران خودرو کمک کنند و با این حساب مشتریان داخلی باید منتظر ورود پژو 206 دیگری در آینده نزدیک باشند. البته باید دید پژو برای این کار مجوز لازم را به ایران خودرو خواهد داد یا اینکه مانع آن می‌شود. 206 یکی از پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو به شمار می‌رود که طی سال جاری و به دلیل افت و سپس توقف تولید، قیمت آن بیش از دو برابر شد.
اما دیگر محصول جدید ایران خودرو «تندر-90 اتومات» نام دارد که آن نیز طی یکی دو ماه آینده به تولید خواهد رسید. گفته می‌شود قیمت تندر اتومات حدود چهار میلیون تومان با مدل معمولی این خودرو تفاوت خواهد داشت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 347
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 889
بازدید ماه : 13076
بازدید کل : 462790
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2